سرهنگ عباس گل تپه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از دریافت شکایت مبنی بر سرقت مسلحانه در اتوبان پیامبر اعظم (ص) در محدوده روستای سلوک هشترود، ماموران نیروی انتظامی این شهرستان رسیدگی به این امر را در دستور کار قرار داده و سارقان مامور نما را در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان در بازجویی ها اعتراف کردند که با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان و سرقت وسایل ماشین، پول نقد و گوشی موبایل می کردند.
گل تپه گفت: در بازجویی و بازرسی از متهمان 2 قبضه سلاح گرم، چاقو، قمه و یک قبضه کلت تقلبی به همراه پنج گرم مواد مخدر از نوع تریاک ومقادیری پول نقد کشف و ضبط شد.
وی افزود : متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از شهروندان خواست تا در مواجهه با افرادی که تحت عناوین مأموران نهادهای دولتی بویژه مأمور انتظامی به آنان مراجعه می کنند، از آنان درخواست کارت شناسایی و حکم قضایی کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با حفظ خونسردی مراتب را از طریق سامانه 110 به اطلاع پلیس اطلاع دهند.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب استان، جاده ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان از سوی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر برای تردد و انتقال کالا مورد استفاده قرار می گیرد.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.