داود گرشاسبی روز پنجشنبه در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان مرند با اشاره به اینکه سمن ها و مراکز نیکوکاری باید با هدف گذاری نسبت به رفع مشکلات مردم نیازمند گام بردارند، افزود: در حال حاضر مشکل اصلی شهرستان وضعیت اشتغال جوانان است و مراکز خیریه باید در جهت اشتغال زایی گام برداشته و با هدف تولید شغل، اقدامات لازم را برای افراد نیازمند انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم استعلام سمن ها از یکدیگر و موازی کاری شاهد آن هستیم که برخی از نیازمندان بیشترین و بعضی نیز کمترین بهره را از مزایای این سمن ها می برند که لازم است با ایجاد سامانه، پرداخت کمک ها به این افراد ساماندهی و منسجم شود.
امام جمعه مرند هم گفت: مراکز نیکوکاری باید با الگوگیری از رفتار و منش مولای متقیان، در راستای کمک به محرومین قدم بردارند.
حجت الاسلام علی نعمت زاده با تاکید بر حفظ کرامت و شخصیت افراد نیازمند از سوی مراکز نیکوکاری افزود: تمامی مراکز و سمن های خیریه باید شخصیت و کرامت انسانی نیازمندان و محرومان را حفظ کنند و کمک های خود را به شیوه ای صحیح در اختیار آنان قرار دهند.
وی با بیان اینکه این گونه نشست ها باید به صورت منظم برگزار شود، گفت: مسائل مالی از سوی این مراکز باید به صورت جدی کنترل شده و کمک به افراد نیازمند نیز به صورت هدفنمد در این شهرستان انجام شود.
3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.