سرمربی والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم کاله مستحق پیروزی مقابل ما بود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل بناکار پس از شکست سه بر دوی روز گذشته تیمش مقابل کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: تیم ما 13 بازیکن بومی در اختیار دارد و مطمئنم که با کمی صبر و حوصله، می‌توانیم به موفقیت برسیم.
 
وی افزود: بازی خوب و منطقی مقابل کاله انجام دادیم و با وجود این‌که شکست خوردیم، از شاگردانم راضی هستم.
 
بناکار خاطرنشان کرد: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، ولی به دلیل اینکه تمرینات تیم با کمی تاخیر شروع شد، بازیکنان هنوز نتوانسته اند در حد انتظار ظاهر بشوند و باید بگویم که بیش از نیمی از بازیکنان جوان و بومی هستند.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به شایعات مربوط به ممنوعیت حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: همان طور که می بینید ما هنوز هستیم و انشاءالله در هفته های بعدی بر کیفیت بازی بازیکنان افزوده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بازی والیبال نتیجه مساوی ندارد و یک طرف همیشه برنده است؛ امروز تیم کاله مستحق تر از ما به این پیروزی بود و این برد را به بازیکنان و کادر فنی تیم مهمان تبریک می گویم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.