مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع دو آتش سوزی بر اثر نشت گاز از گلویی پیک‌نیک و حریق گسترده‌ در کارگاه کمک فنرسازی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قلی‌زاده در خصوص این خبر گفت: پیش ازظهر دیروز با اعلام وقوع آتش‌سوزی مغازه‌ای در خیابان پاسداران تبریز، آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه جهت بررسی و اطفا حریق، به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه بر اثر نشت گاز از گلویی پیک‌نیک رخ داده بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان، شهروندان با استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی اقدام به اطفاء کرده ولی موفق به خاموش کردن حریق نشده بودند.

مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌شهرداری‌تبریز در ادامه گفت: همچنین‌عصر دیروز با اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی‌بر وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ای در کارگاه کمک فنرسازی در جاده سنتو، آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی ناشی از مجاورت دستگاه برش در جوار ظرف محتوی بنزین بدون سرپوش مناسب بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این دوحادثه صدمات جانی وجود نداشت، گفت: واکنش سریع آتش‌نشانان اعزامی، این آتش‌سوزی‌ها را به سرعت مهار کرده و مانع از گسترش آنها شد.

قلی‌زاده توجه به اصول ایمنی در پیشگیری از وقوع حریق و حوادث، مهم و ضروری دانست و از هموطنان خواست تا با شناسایی موارد خطرآفرین و رعایت اصول ایمنی، از بروز حوادث پیشگیری کنند و در صورت بروز حادثه، بدون اتلاف وقت با شماره 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تماس حاصل کرده و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.