نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از مسئولان مربوطه خواست مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی از روستاهای اهر را حل کنند .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در جمع مسئولان شهرستان اهر افزود: با توجه به رشد سریع و روزافزون فناوری های نوین مخابراتی و همچنین رشد ارتباطات جمعی، خواستار گسترش خدمات مخابراتی و اینترنتی در روستاها، خصوصا روستاهای محروم و دور افتاده هستیم. 
وی گفت: با وجود تلاش‌های دولت در جهت پوشش مناطق روستایی، هم اکنون برخی روستای شهرستان های اهر و هریس تلفن ثابت ندارند که در این خصوص باید اقدام جدی شود. 
عبدالهی همچنین به عدم آنتن دهی در روستاهای دور افتاده شهرستان های اهر و هریس نیز اشاره کرد و از مخابرات درخواست کرد نسبت به رفع مشکل آنتن دهی و توسعه ایستگاه های مخابراتی اقدامات اساسی انجام دهد.      فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه از اختلال تلفن همراه و ثابت در بیش از 50 درصد روستاهای این شهرستان خبر داد و خواستار حل این مشکل از سوی مخابرات شد. 
زاهد محمودی همچنین به عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت در برخی از مناطق عشایری اهر نیز خبر داد و افزود: بیش از 20 درصد مناطق عشایری این شهرستان از مشکل آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت گله مند هستند. 
وی همچنین خواستار حل مشکلات در حوزه ICT و IT  و آنتن دهی در برخی از نقاط جاده اهر- تبریز، محورهای مشگین شهر- اهر، کلیبر- اهر، ورزقان – اهر و هوراند- اهر و حل مشکل تلفن همراه و تلفن ثابت و اینترنت در روستای چولقشلاقی اهر با جمعیت بیش از 270 خانوار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.