مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی شب گذشته (چهاردهم مهر) کارخانه کبریت سازی ممتاز در سه راهی اهر، با تلاش آتش نشانان به سرعت و بدون صدمات جانی اطفاء حریق شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آتش پاد داوود طالب نژاد در این خصوص اظهار کرد: با گزارش وقوع آتش سوزی در یکی از سوله‌های کبریت سازی ممتاز واقع در سه راهی اهر به سازمان آتش نشانی تبریز، گروه حریق ایستگاه شماره 9 جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه شد.
وی اضافه کرد: این حادثه که حدود ساعت 22:26 دقیقه شب گذشته رخ داده بود، آتش نشانان سریعا به محل حادثه اعزام و شاهد زبانه کشیدن شعله‌های آتش از داخل سوله شدند که آتش در حال گسترش و سرایت به قسمت‌های دیگر کارخانه بود.
وی وجود دود غلیظ در محل حادثه را از مشکلات اطفاء حریق این حادثه عنوان کرد و گفت: آتش نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل نفوذ و با ایجاد چند تیم عملیاتی، آتش سوزی را از نواحی مختلف به سرعت مهار و پس از چهار ساعت تلاش مداوم، حریق را به طور کامل اطفاء کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تاکید کرد: با توجه به شدت حریق، نیروها و تجهیزات کمکی نیز از ایستگاه‌های یک، پنج و هفت نیز به محل حادثه اعزام شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.