فرمانده انتظامی شهرستان بناب در واکنش به انتشار خبری در یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه"سکه ثامن از بناب مجوز دارد"، گفت‌: در حال حاضر هیچ شرکتی تحت عنوان سکه ثامن در شهرستان بناب، فعالیت ندارد.
سرهنگ سهراب شفقی، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: یک شرکت در سال ۹۵ فعالیتی یک ساله در پاساژ الغدیر بناب داشت که نماینده شرکت پس از اتمام دوره فعالیتش، بدون تمدید مدت فعالیت به تهران بازگشته است.
وی اضافه کرد: شرکت مذکور عنوان دیگری داشت و تحت عنوان ثامن فعالیت نمی‌کرد و فقط برای خرید و فروش سکه به مدت یک سال از اداره صنعت، معدن و تجارت بناب مجوز داشت.
وی با بیان این که تا کنون مالباخته‌‌ای مربوط به پرونده سکه ثامن در شهرستان بناب به ما مراجعه نکرده است، متذکر شد: مالباختگان می‌توانند با مراجعه به دادسرا به جرم کلاهبرداری شکایت کرده و مراحل قانونی را طی کنند.
بر اساس این گزارش؛ یکی از رونامه ها نوشت: 
«در پروانه کسب موسسه سکه‌فروشی ثامن که به امضای رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان بناب رسیده است، آدرس محل کسب این واحد صنفی تحت عنوان رسته شغلی خرده‌فروشی سکه طلا، پاساژ الغدیر در خیابان باهنر شهر بناب عنوان شده و تاریخ انقضای این پروانه کسب نیز ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ذکر شده است.»

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.