معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری شایسته تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان همکاری تمامی دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، رحیم شهرتی‌فر در نشست هماهنگی با ستاد برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان و دستگاه های مختلف استانی با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر این دستگاه ها با ستاد برگزاری تور، اظهار کرد: برگزاری شایسته تور نیازمند همکاری های نزدیک دستگاه های مختلف از جمله شهرداری است و در این راستا لازم است هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف دو استان آذربایجان غربی و اردبیل نیز انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، هزینه های اجرایی و جوایز تور زیاد است که با کمک وزارت ورزش و جوان، تا حدودی این مشکل برطرف شده است و ما درصدد هستیم تا تور سی و سوم را بدون مشکل و بهتر از دوره های قبلی برگزار کنیم.

شهرتی‌فر با تاکید بر لزوم نشان دادن جاذبه های طبیعت استان های میزبان تور سی و سوم، عنوان کرد: در این خصوص صدا و سیما نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشد تا جلوه های طبیعت این سه استان به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود و گردشگران با این پتانسیل و جاذبه‌های طبیعت بیشتر آشنا شوند. همچنین برگزاری این تور بهترین فرصت برای نشان دادن امنیت ایران به دنیا است و می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای برگزاری چهلمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: مسیرهای جالبی برای این دوره از تور انتخاب شده و مردم هم قطعا استقبال خوبی از این رویداد ورزشی بین المللی خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.