به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارا آسیایی جاکارتا که امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، خطاب به ورزشکاران گفت: نفس حضور شما ورزشکاران در بازهای و رقابت‌های جانبازان و معلولین و نابینایان کم بینایان، برای ما ارزشمند است.
مجید خدابخش خاطرنشان کرد: جانباز، بزرگترین الگو برای مردم دنیاست، زیرا محدودیت‌های جسمی، در عرصه ورزش محلی از اعراب ندارد.
استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: سالم ترین رقابت های دنیا، رقابت‌های ورزشی است که مملو از درس های زندگی است.
وی ادامه داد: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با مدال آوری شما ملی پوشان غیور و تلاشگر کشور، ملت ایران را خرسند می‌کند.
وی همچنین یادآور شد: دعای خیر 80 میلیون ایرانی بدرقه راه شما و همه خادمین ورزش استان و کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به 5 مدال ورزشکاران استان در رقابت های آسیایی اندونزی - جاکارتا 2018، گفت: مدال آوری ورزشکاران جانباز، معلول، کم بینا و نابینا قطعی بوده و شور و نشاط ایجاد شده در میان معلولان جامعه از کوچک ترین مواهب این حضور است.
ایوب بهتاج، تعداد شرکت کنندگان و نمایندگان آذربایجان شرقی در این مسابقات را 16 نفر اعلام و اظهار کرد: این ورزشکاران در رشته های دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، جدو، شطرنج، تنیس روی میز و والیبال نشسته شرکت می کنند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.