«شان ونگ» امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، با اشاره به میزبانی خوب تبریز در مسابقات بین المللی آزاد وودبال افزود: با توجه به اینکه شهر تبریز اولین دوره این مسابقات را برگزار می کند، در این مسیر بسیار موفق عمل کرد و خوشحال هستیم که در این شهر زیبا حضور داریم و امیدواریم در طول سال های آتی بتوانیم این میزبانی را توسعه دهیم.
«ونگ» در خصوص تیم های حاضر در اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال در تبریز خاطرنشان کرد: من شخصا برای سومین بار در ایران حضور پیدا می کنم و موقع برگشت یک گزارش کامل از میزبانی و شرایط بازی رشته وودبال در این کشور را به انجمن ارائه خواهم داد.
دبیرکل انجمن جهانی وودبال همچنین یادآور شد: در اول جولای تورنمنتی برگزار می شود که در این تورنمنت ایران را بیشتر تبلیغ خواهیم کرد تا کشور های زیادی برای برگزاری دوره های بعد این مسابقات در ایران شرکت کنند.
وی ادامه داد: با توجه به نتایج حاصل شده این دور از مسابقات، پیشرفت ورزشکاران وودبال ایران نسبت به گذشته چشم گیر بوده و روزهای درخشانی برای وودبالیست های ایران می بینم.
وی در مورد برگزاری دوره های بعد این مسابقات در شهر تبریز اظهار کرد: به رغم اینکه با برگزاری دوره های بعد این مسابقات در ایران و شهر تبریز موافق هستیم، بهترین زمان تصمیم گیری برای ثبت در تقویم جهانی ماه جولای است.
اولین دوره مسابقات بین المللی آزاد وودبال از تاریخ 19 تا 20 شهریور در پارک امام تبریز با قهرمانی تیم ملی ایران و نایب قهرمانی تیم ملی کشور عمان و سومی تیم تبریز به اتمام رسید و آیین اختتامیه آن امروز برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.