رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: موافق تبدیل دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشگاه کارمندها نبودم؛ از این رو در پذیرش امسال سهمیه‌ای برای کارمندان لحاظ نکردیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکتر محمد حسین امید در نشست روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مورد واگذاری مراکز جامع علمی کاربردی دولتی اظهار کرد: حدود سه چهار موسسه تلاش کردند که مراکز خود را نگه دارند که با این موضوع مخالفت کرده‌ایم.
وی خطاب به روسای مراکز با تاکید بر این‌که واگذاری مراکز دولتی را در استان‌ خود شروع کنید، بیان کرد: اگر این کار را با مدیران کل دستگاه ها هماهنگ کرده و واگذار کنید برای ما قابل قبول است، چرا که استان ها صاحب این مراکز بوده و می‌توانند نسبت به واگذاری مراکز اقدام کنند.
امید در ادامه تاکید کرد: ما در حوزه های مختلفی چون "ماموریت‌گرایی، اساس نامه ها، مدرسان و..." شاهد مقاومت‌هایی بودیم اما کار را پیش بردیم.
وی با اشاره به موضوعاتی که دانشگاه با جدیت پیگیری می‌کند، افزود: یکی از موضوعات در مورد روسای مراکز بوده که این موضوع تقریبا جا افتاده و باید روسای مراکز صلاحیت‌های لازم را داشته باشند.
وی در این رابطه گفت: داشتن محیط کار توسط مراکز نیز یکی از تاکیدات ما بوده که تاکنون بدان ورود نکرده بودیم اما در پذیرش سال بعد داشتن محیط کار یکی از شروط اساسی و آیتم‌های پر وزن در سطح بندی خواهد بود.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان‌ این‌که مراکز باید حداقل هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای ملکی داشته و اجاره‌ای هم نباشد، گفت: در پذیرش خرداد ماه این موضوع اعمال شده و ما بطور جدی بر آن تاکید داریم.
وی با بیان این‌که مراکزی هستند که قابلیت قرارگیری در سطح یک را دارند، افزود: چند مرکز آموزشی در تبریز جزوی از این مراکز بوده که شاید با کارهایی که در رابطه با سطح بندی می‌کردند آشنا نبوده و امید است اگر ایرادی هم در سامانه وجود دارد، رفع کنیم تا سطح بندی ها درست اعمال شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.