به گزارش ایرنا، افتتاح چهار پروژه مخابراتی شهری و روستایی با اعتبار چهار میلیارد ریال در شهرستان اهر از جمله این طرح هاست که مورد بهره برداری قرار گرفت.
رییس اداره مخابرات شهرستان اهر با اشاره به اینکه روستاییان از اینترنت پرسرعت بهره مند می‌ شوند، گفت: زیرساخت‌ های اینترنت پرسرعت در روستا‌های کقالق، زندآباد و مناطق پردیس و یارپرور شهر اهر آماده شده و جمعیت ساکن در این مناطق می توانند از خدمات جدید بهره مند شوند.
مختار معتمدی با بیان اینکه آخرین سرعت اینترنت همراه اول در کشور5/4 گیگ است، ادامه داد: شهرستان اهر نیز به این سرعت متصل شده است و دستگاه های پشتیبانی کننده از این سیستم می توانند به اینترنت با سرعت چهار و نیم گیگ دسترسی پیدا کنند.
وی اضافه کرد: در شهرستان های اهر و هوراند 145 سایت اینترنت همراه اول در حال استفاده است که مشترکان در صورت داشتن گوشی های همراه هوشمند، می توانند از نسل های اینترنت به روز استفاده کنند.
امروز همچنین پنج پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 22 میلیارد و 140میلیون ریال در شهرستان مرند افتتاح شد.
بر این اساس، زیرسازی و آسفالت 8900 مترمربع از راه روستایی بهرام با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال، کارگاه تولید جوراب با مشارکت صندوق کارآفرینی امید شهرستان مرند و بخش خصوصی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای بهرام، زیرسازی و آسفالت معابر روستای پیام شهرستان مرند به مساحت 12 هزار مترمربع با اعتبار دو میلیارد و 840 میلیون ریال و زیرسازی و آسفالت معابر اصلی روستای اردکلو به مساحت 40 هزار مترمربع و با اعتبار 16 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح 6 طرح عمرانی در شهرستان میانه با 61 میلیارد ریال و 680 میلیون ریال از دیگر برنامه های روز ششم هفته دولت در آذربایجان شرقی بود.
مدرسه غیر دولتی قائم (عج) میانه، تجهیز سالن ژیمناستیک ذوالفقار میانه، پروژه 56 واحدی خیرین مسکن ساز، بوستان کمربندی ساحلی در شهر میانه، شبکه جمع آوری فاضلاب کوی پزشکان، کوی امین و رامین، روکش آسفالت خیابان ابوذر و شهید علیزاده شهر میانه از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
7231/7225/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.