صحبت‌های طارمی پس از درخشش دوباره

ستاره تیم ملی فوتبال ایران و پورتو، پس از درخشش در بازی شب گذشته درباره عملکرد خود صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته تیم فوتبال پورتو با نتیجه 3 بر صفر حریف خود توندلا را شکست داده و عنوان قهرمانی سوپر جام پرتغال را به دست آورد که در پایان این بازی، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نیز عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این دیدار دو گل از سه گل پورتو را به ثمر رساند تا یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های خود در فوتبال اروپا را به ثبت برساند.

طارمی بعد از درخشش خود در این بازی گفت: خدا را شکر، یک عنوان دیگر به دست آوردیم، در این ماه برای آن زحمت زیادی کشیدیم و تمرکزمان 100 درصد روی این بازی بود تا شخصیت بزرگ خود را نشان دهیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

ستاره ایرانی درباره هواداران پورتو نیز گفت: همانطور که قبلاً گفتم، در هر بازی هواداران ما کمک زیادی به تیم می‌کنند و ما به آن‌ها بسیار افتخار می‌کنیم. آن‌ها همیشه به ما کمک کرده‌اند، همانطور که در این بازی انجام دادند. بدون آن‌ها ما هیچ هستیم.

طارمی درباره رکورد فردی و انتخاب بهترین بازیکن، گفت: توندلا تیم شانس من است. من تمام تلاشم را برای باشگاه پورتو انجام می دهم، همانطور که همیشه از زمانی که به اینجا آمده ام، انجام داده ام. بسیار خوشحالم.

دیدگاه تان را بنویسید