راه جدید فولاد برای بستن زبان تند وریا!

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان وریا غفوری فقط باید با هماهنگی باشگاه مصاحبه کند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که مدتهاست این شائبه در فوتبال ایجاد شده که وریا غفوری به دلیل مصاحبه های غیرفوتبالی اش مجبور به جدایی از استقلال و پیوستن به فولاد شده، افشای قرارداد رسمی غفوری با فولاد مدتی به تاخیر افتاد تا شایعات دیگری ایجاد شود.

به نظر می رسد فولادی ها برای این که بتوانند غفوری را در تیم خود داشته باشند و در عین حال با مصاحبه های او دچار مشکل نشوند قانونی گذاشتند که کسی حق ندارد بدون ههاهنگی باشگاه مصاحبه کند. این موضوعی است که علوی مدیر تیم فوتبال هم صراحتا آن را تایید می کند و البته می گوید برای همه است و مختص به وریا نیست.

به نظر می رسد همگانی کردن این قانون صرفا برای این است که موضوع وریا دوباره زیر ذره بین قرار نگیرد. وگرنه در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که تمام بازیکنان با هماهنگی باشگاه مصاحبه انجام دهند! کما این که فولاد نیز تیم پر حاشیه ای همانند دو تیم پایتخت نیست که این راهکار را بتوان روشی برای کنترل حاشیه ها دانست. پس تنها نتیجه گیری این می شود که فولاد در این مدت به دنبال راهی برای کنترل صحبت های وریا غفوری بوده و در نهایت با ایجاد این قانون توانست بازیکن استقلال را به خدمت بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید