عاقبت تمدید قراردادها بدون استخدام مربی!

روند فسخ قراردادها و جدایی بازیکنان از استقلال با تصمیم ریکاردو ساپینتو ادامه دارد و ظاهرا دو، سه بازیکن از تیم اصلی استقلال هم با تصمیم سرمربی این تیم کنار گذاشته خواهند شد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلالی ها برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی، تعلل بسیاری داشتند و از دست دادن فرصت آماده‌سازی قبل از شروع فصل، با انتقاد هواداران این تیم همراه شد.

در نتیجه مدیران استقلال برای کاهش اعتراض ها، اقدام به تمدید قرارداد یا جذب برخی از بازیکنان کردند تا از این طریق هواداران را راضی کنند.

تازه بعد از تمدید قرارداد و جذب بازیکنان بود که اقدام به انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان مربی خود کردند. سرمربی استقلال هم بعد از روی کار آمدن، اعلام کرد که در وهله نخست بازیکنان خود را زیر نظر خواهد داشت تا نظر نهایی را درباره آن‌ها صادر کند.

بعد از گذشت چندین هفته از تمرینات استقلال، اکنون گفته می شود که ساپینتو روی نام چند بازیکن خط قرمز کشیده است. او به باشگاه استقلال اعلام کرده که رضا آذری را به تیم دیگری واگذار کنند. این در حالی است که استقلال قبل از استخدام ساپینتو با این بازیکن قرارداد چهار ساله بسته بود.

از طرف دیگر برخی رسانه ها اعلام کردند ساپینتو از بین شهباززاده و رمضانی یک نفر را در تیمش می‌خواهد. این اتفاق در شرایطی رقم خورده که آبی ها قبل از روی کار آمدن ساپینتو اقدام به جذب شهباززاده و همینطور تمدید قرارداد با آرمان رمضانی کردند تا اکنون به فکر فسخ قرارداد با این بازیکنان و شاید پرداخت مبالغی برای راضی کردن آن ها شوند!

دیدگاه تان را بنویسید