واکنش وزارت ورزش به درگیری در انتخابی تیم ملی ووشو دختران!

مدیر کل حراست وزارت ورزش، به حواشی مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو دختران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روز گذشته (جمعه) 24 تیر 1401 در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان دختران، پدر یکی از شرکت کنندگان در اعتراض به باخت فرزند خود وارد سالن گرم کردن ورزشکاران شد و با عوامل برگزاری مسابقات و مربیان تیم ملی درگیر شد. در حالی که فدراسیون ووشوی ایران با انتشار بیانیه‌ای هر گونه کم کاری از سوی خود در این زمینه را تکذیب کرد، مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ووشو را مقصر اصلی این ماجرا اعلام کرد.

مجید شهیدی در مورد درگیری ایجاد شده در حاشیه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی، اظهار داشت: با وجود این‌که فدراسیون درخواست داشت از نیروی همیار حراست کمتری استفاده‌ شود، در برگزاری مسابقه هیچ نوع اتفاق خارج از چارچوب‌ یا بی‌نظمی وجود نداشت.

وی با محکوم کردن اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات، گفت: پدر یکی از ورزشکاران دختر نسبت به نتیجه مسابقه فرزندش اعتراض داشت و به همین خاطر به زور وارد محل گرم کردن شد. در این حین با عوامل اجرایی درگیر شد و به دنبال آن نیز تعدادی از ورزشکاران هم واکنش نشان دادند.

شهیدی افزود: غیر استاندارد بودن محل گرم کردن و تمرین ورزشکاران به مسئول برگزاری مسابقات اعلام شده بود اما متاسفانه به این موضوع توجه نکردند. در روز دوم مسابقات علاوه بر این‌ که تغییراتی در محل گرم‌کردن ورزشکاران ایجاد خواهد شد، از ورود همراه به‌ هر عنوانی به محل برگزاری مسابقات جلوگیری می‌کنیم.

شهیدی با تقبیح اتفاقات رخ داده در حاشیه این رقابت‌ها گفت: مسئولان فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی باید علاوه بر قهرمان‌پروری، اخلاق حرفه‌ای و منش پهلوانی را به ورزش بازگردانند.

دیدگاه تان را بنویسید