اظهارنظر ملی پوشان والیبال پیش از بازی سخت با لهستان

ملی پوشان والیبال ابراز امیدواری کردند تیم ملی در هفته پایانی لیگ ملت ها عملکرد امیدوار کننده ای داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ملی پوشان والیبال ایران به مردم وعده دادند نمایش دلپذیری در هفته سوم و پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال به نمایش بگذارند.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان‌ تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم بهتر است. همه بازی‌ها از اول به‌ویژه برای تیم جوان ایران سخت بوده است اما تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان بود. تیم ایران می‌خواهد در هفته سوم با تمام توان بازی کند. آمده‌ایم صد درصد توان‌خود را بگذاریم. من قبلا چندباری این حرف را زده ام و حالا هم می‌گویم که اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم و قطعا برای برد جلو می‌رویم . اما فکر کردن به آن اولویت اول بازیکنان نیست. اولویت اول خوب بازی کردن است.

وی افزود: چهار بازی که در گدانسک داریم سخت است. نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه، اما متاسفانه فکر نکنم که دیگر شانس بازی مقابل تیم‌های بزرگ این هفته در این شرایط را داشته باشیم، پس این موضوع یک پوئن مثبت برای تیم ایران است. بازی‌های سختی داریم اما تیم ایران هم جوان، با انگیزه و پر قدرت تا اینجا ظاهر شده است.

عبادی‌پور ادامه داد: درست است یک سری جاها که باید بازی را به نفع خودمان تمام می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد. اما تیم ایران تا الان نشان داده که اگر صد درصد توان خود را بگذارد، یقه همه تیم ها می گیرد. من بازی فردا شب را پیش بینی نمی کنم، گفتم و باز هم می گویم اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم. قطعا اگر خوب بازی کنیم، پیروز می‌شویم. البته جلوی برزیل خیلی خوب بازی کردیم، درست است سه بر صفر باختیم اما در دو ست شانس خیلی زیادی برای برد مقابل برزیل پر افتخار داشتیم. اول مردم ایران و بعد هم مردم دنیا انتظار بازی خیلی خوب و ‌زیبا را دارند، تا اینکه به برد و باخت آن کار داشته باشند. این هدف و اولویت ماست پس فقط به خوب بازی کردن فکر می‌کنیم.

بردیا سعادت نیز درباره مسابقه برابر لهستان گفت: زودتر از باقی تیم‌ها به لهستان آمدیم و تمرینات توپی و بدنسازی را از روز نخست شروع کردیم تا با شرایط آب و هوا هماهنگ شویم. انتظار بازی سختی با میزبان داریم، البته این مسابقه جذابیت‌های خاص خود را دارد و سعی می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سعادت ادامه داد: امیدوارم این دیدار و سه مسابقه دیگر هفته سوم لیگ ملت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا دل مردم را شاد کنیم. البته پیش بینی صعود به مرحله نهایی بسیار دشوار است زیرا حریفان قدرتمندی داریم. با آمادگی، تلاش و جنگندگی در این مسابقات حاضر خواهیم شد و برای کسب بهترین نتیجه و ارائه بازی خوب تلاش می‌کنیم تا تمام مردم ایران به تیم ملی والیبال ایران افتخار کنند.

محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی نیز گفت: مردم لهستان عاشق والیبال هستند و احتمالا در سالنی پر از تماشاگر بازی خواهیم کرد، البته بازیکنان ایران نشان دادند که برابر تماشاگران، عملکرد بسیار بهتری دارند و ان شاالله فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

پاسور تیم ملی ایران با اشاره به تمرینات خوبی که در روزهای اخیر در لهستان داشته‌اند، توضیح داد: همه بازیکنان آماده‌اند تا چهار بازی خوب ارائه کنیم و امیدوارم با پیروزی همراه باشد. تلاش می‌کنیم که با بازی خوب به مرحله نهایی صعود کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید