لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

بازی با ایران برای استرالیا ناامید کننده بود

کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا از عملکرد تیمش مقابل ایران ابراز ناراحتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی استرالیا سومین بازی خود در لیگ ملت ها را هم به مانند دو بازی گذشته با شکست پشت سرگذاشت تا همچنان در کنار کانادا بدون برد و امتیاز قعرنشین باشد.

دیوید پرستون پس از شکست شاگردانش مقابل ایران گفت: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طور که توقع داشتیم پیش نرفت. اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم. در طول ست دوم چند مورد چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند. آن هم در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم. به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود. به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم که بسیار خوب بازی کردند. اما در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعین ایرانی در این ست که عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند، بربیاییم. خیلی نکات را باید یاد بگیریم. تنها سه مسابقه از دوازده بازی خود را انجام دادیم. اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن ها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آنها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

لوک پری پس از شکست تیم استرالیا برابر ایران اظهار کرد: این بازی برای ما ناامیدکننده بود. در بعضی از نکات ریز می‌توانستیم بسیار بهتر عمل کنیم اما تیم استرالیا هنوز ناهماهنگ عمل می‌کند و سرحال نیست. عملکردی که از خودمان انتظار داشتیم به نمایش نگذاشتیم اما هنوز راه طولانی‌ای در پیش داریم و امیدواریم که بتوانیم هماهنگ‌تر شویم. در واقع سه باخت بسیار سخت است. سعی می‌کنیم بازی به بازی یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم تا به هدف بلندمدت خود برسیم که از حالا شروع شده است.

لیبروی تیم ملی استرالیا درباره چهارمین مسابقه این تیم که برابر هلند برگزار خواهد شد، گفت: با استراحت و ریکاوری مناسب به مصاف این تیم می‌رویم تا با تمرکز بیشتر برای برد تلاش کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید