نتایج لیگ ملت های اروپا در شب شکست سوئیس و پیروزی پرتغال+ عکس

در دور سوم لیگ ملت های اروپا پرتغال و اسپانیا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران چندین دیدار همزمان در گروه‌های مختلف برگزار شد که مهمترین آنها در گروه دوم از لیگ A بود، جایی که تیم‌های ملی پرتغال و اسپانیا برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

تیم ملی اسپانیا که دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها را مساوی کرده بود، در خانه سوئیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و اولین برد خود را کسب کرد. پابلو سارابیا در دقیقه 13 تنها گل این بازی را برای ماتادورها به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی پرتغال قهرمان نخستین دوره لیگ ملت‌های اروپا، میهمانش تیم ملی جمهوری چک را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. ژوائو کانسلو در دقیقه 33 و گونسالو گوئدس در دقیقه 38 گل‌های ارغوانی پوشان شبه جزیره ایبریا را به ثمر رساندند تا دومین پیروزی این تیم در سومین دوره لیگ ملت‌های اروپا رقم بخورد.

با این نتایج پرتغال با هفت امتیاز صدر جدول گروه دوم لیگ A را حفظ کرد، اسپانیا با 5 امتیاز به رده دوم صعود کرد، جمهوری چک با 4 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و سوئیس هم بدون امتیاز قعرنشین است.

در گروه چهار لیگ B نیز دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها نروژ در خانه مقابل اسلوونی - تیمی که از دقیقه 10 مسابقه با اخراج مدافعش میها بلازیچ 10 نفره شده بود - به تساوی بدون گل رضایت داد. در بازی دیگر اما صربستان موفق شد با تک گل دقیقه 3+45 لوکا یوویچ بر میزبان خود سوئد غلبه کند.

با این نتایج در جدول گروه چهار لیگ B، نروژ با هفت امتیاز صدرنشین است و صربستان با شش امتیاز در رده دوم قرار دارد. در این گروه سوئد با سه امتیازی که از قبل داشت در رده سوم ایستاد و اسلوونی یک امتیازی هم قعرنشین است.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه 2 لیگ C

یونان 3 - قبرس صفر/ کوزوو 3 - ایرلندشمالی 2

گروه 4 لیگ C

جبل‌الطارق یک - بلغارستان یک/ مقدونیه شمالی صفر - گرجستان 3

گروه 2 لیگ D

مالت یک - استونی 2

 

برنامه بازی های روز جمعه:

گروه یک  لیگ A

اتریش - فرانسه/ دانمارک - کرواسی

گروه 2 لیگ B

آلبانی - رژیم اشغالگر قدس

گروه 3 لیگ C

آذربایجان - اسلواکی/ بلاروس - قزاقستان

گروه یک لیگ D

مولداوی - لتونی/ آندورا - لیختن‌اشتاین

 

تیم ملی پرتغال تیم ملی چک

تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئیس

تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئیس ژردان شکیری

لوئیس انریکه

کریستیانو رونالدو

تیم ملی پرتغال تیم ملی چک

تیم ملی سوئیس

دیدگاه تان را بنویسید