واکنش عجیب تراکتور به بازی جنجالی: آنها نفوذی پرسپولیس بودند/ عالیشاه و آقایی فرهنگ کشور را زیر سوال بردند!

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور از کمیته انضباطی خواست تا ۲ بازیکن پرسپولیس را مادام‌العمر محروم کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از باشگاه تراکتور، محمد نصیری، معاون فرهنگی این باشگاه درباره اتفاقات دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پس از اتفاقات بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، به طور دقیق وضعیت سکوها را بررسی و رصد کردیم که با مدنظر قرار دادن تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، مشخص شد که هواداران پرسپولیس در بین هواداران تراکتور حضور داشتند و عامل اصلی ایجاد تنش در سکوها بودند.

نصیری توضیح داد: بازیکنان پرسپولیس در داخل زمین و هواداران نفوذی‌شان در سکوها تنش ایجاد کردند و باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

او خاطرنشان کرد: هواداران تنش‌زا به بازیکنان محبوب تراکتور همچون اخباری و کیانی سنگ و بطری آب پرتاب کردند که محال امر است این اتفاق از سوی تراکتوری‌ها رخ داده باشد.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور با اشاره به توهین‌های زننده امید عالیشاه و سعید آقایی به هواداران تراکتور، خاطرنشان کرد: میلیاردها تومان از بیت المال در فوتبال این کشور هزینه می‌شود، اما دو بازیکن با رفتارشان تمامی هزینه‌ها را به باد فنا داده و فرهنگ یک کشور را زیر سوال می‌برند. انتظار داریم کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و مراجع بالا نه به خاطر جو استادیوم‌ها، بلکه به خاطر حفظ فرهنگ کشورمان، چنین افرادی که به اجتماع آسیب می‌زنند را مادام العمر محروم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌زودی بخش مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه راه‌اندازی می‌شود تا علاوه بر انعکاس فرهنگ والای هواداران‌مان به مسئولان استان و کشور، زمینه‌ای ایجاد شود تا از اتفاقاتی هم‌چون حضور هواداران رقیب در بین هواداران ما و بسیاری از موارد دیگر و ایجاد تنش توسط آنان در فضای حقیقی و مجازی جلوگیری شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید