پورعلی گنجی بیرانوند را هم پرسولیسی می کند!

مرتضی پورعلی گنجی قصد دارد علیرضا بیراوند را هم به همراه خودش به پرسپولیس بیاورد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدافع ملی پوش که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت خود، کم کم آماده حضور در میادین می‌شود، بعد از منتفی شدن حضورش در لیگ پرتغال در هفته گذشته دو جلسه با مدیران پرسپولیس برگزار کرد تا در صورت توافق پرسپولیسی شود. خبر ورزشی در این باره نوشت: مذاکرات پورعلی گنجی با باشگاه پرسپولیس به خوبی پیش رفته و قرار است به زودی مذاکرات نهایی انجام شود و قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به امضا برسد.

روند مذاکرات مرتضی و باشگاه پرسپولیس به این شکل است که این مدافع ملی پوش شرط جالبی برای پیوستن به پرسپولیس گذاشته و از مدیران این باشگاه خواسته تا زمینه حضور علیرضا بیرانوند را هم در پرسپولیس فراهم کنند. علیرضا و مرتضی سال‌هاست رفاقت نزدیکی با هم دارند و از تیم ملی جوانان با یکدیگر همبازی هستند. این رفاقت صمیمی و نزدیک حالا باعث شده تا این دو بازیکن دوست داشته باشند این بار در پرسپولیس تجربه همبازی بودن خود را تکرار کنند.

این موضوع در حالی از سوی پورعلی گنجی مطرح شد که بیرانوند در صدر لیست نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل آینده قرار دارد و مذاکرات اولیه هم برای انتقال او به پرسپولیس انجام شده است. با این حال با توجه به اینکه بیرانوند برای فصل آینده هم با باشگاه آنتورپ قرارداد دارد، باید ابتدا رضایت باشگاه بلژیکی را جلب کند. باشگاه پرسپولیس هم به صورت فشرده مشغول پیگیری وضعیت علیرضا است و باید دید وضعیت این بازیکن برای فصل آینده چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید