واکنش استیلی به حقوق 100 میلیونی‌اش در تیم ملی فوتبال ایران

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دعوت سرپرست فدراسیون و برای کمک به تیم ملی، مسئولیت مدیریت این تیم را پذیرفتم و هرگز به دنبال منافع مالی در این جایگاه نبوده و نیستم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره حواشی روزهای گذشته درباره حقوق 100 میلیونی او در تیم ملی گفت: در روزهای گذشته برخی موضوعات مطرح شده که البته معمولاً علاقه‌ای به اظهار نظر در مورد مسائل حاشیه‌ای ندارم، اما بعضی وقت‌ها لازم است حقایق بیان شود. من از سال 96 به دعوت مهدی تاج به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال امید و همچنین عضو کمیته فنی و بعد از آن سرمربی تیم امید در خدمت فدراسیون فوتبال بودم، اما در طول نزدیک به سه سال یک ریال دستمزد از فدراسیون دریافت نکردم. در واقع با اینکه قرارداد داشتم، اما به دلیل شرایط و مشکلات فدراسیون هیچ مبلغی دریافت نکردم. تا جایی که به یاد می‌آورم، چه در دوره‌ای که فوتبال بازی می‌کردم و چه در زمان مربیگری به دنبال پول نبودم و این مسئله اولویت من نبود. از پرسپولیس، ملوان، شاهین بوشهر و راه‌آهن مطالباتی داشتم که یک بار هم از هیچ تیم یا فردی برای این مطالبات شکایت نکردم. در زمان حضورم در ملوان حتی از جیب خودم در شرایط بحرانی تیم خرج کردم و همان مبلغ را هم پس نگرفتم.

استیلی به تسنیم گفت: برای هر فردی ممکن است یک چیزهایی اولویت باشد. من زمانی که بحث منافع ملی و تیم ملی مطرح می‌شود هیچ اولویت دیگری برایم وجود ندارد. در تیم ملی امید شبانه روز برای حل مشکلات مالی و رفع کاستی‌ها تلاش کردم، به شکلی که در آن مقطع با کمک برخی سازمان‌ها، اسپانسری که پیدا کردیم و جلساتی که داشتیم، مجموعاً حدود 4 میلیارد تومان پول به فدراسیون تزریق کردیم تا پاداش معوق اعضای تیم، بخشی از دستمزد کادر فنی و هزینه سفر و اردوها را تامین کنیم. از همین محل که توانستیم هزینه‌های تیم را تامین کنیم، باز هم به فکر دریافت دستمزد خودم نبودم و چیزی دریافت نکردم؛ چون اولویت برای من موفقیت تیم بود و هدفی به جز فراهم کردن شرایط مطلوب برای موفقیت تیم نداشتیم. نه برای کسی شرط و شروط مالی گذاشتم و نه به دنبال پول و منفعت مالی چنین مسئولیتی را پذیرفتم و هدفی به جز موفقیت و سربلندی تیم ملی ندارم. در این مقطع هم امیدوارم با حمایت و همراهی کشور اراده‌ای برای موفقیت تیم ملی شکل بگیرد که برنامه‌های آماده‌سازی، بازی‌ها و اردوها به بهترین شکل برگزار شود و بتوانیم در بهترین شرایط وارد مسابقات شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید