اظهارات بازیکنان استقلال و پدیده

مرادمند: پدیده هویت ندارد/ شریفی: داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد

پس از پیروزی پرگل استقلال مقابل پدیده در مشهد، بازیکنان دو تیم در جمع خبرنگاران صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیاوش یزدانی پس از پیروزی استقلال مقابل پدیده گفت: خدا را شکر بازی را بردیم ، مخصوصا در دقایق پایانی بازی سخت شد. مهم 3 امتیاز بازی بود و خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. به پدیده هم تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی  دارند و واقعا به عنوان یک مشهدی تاسف می‌خورم که حال و روز تیم مشهد به این روز افتاده است. نمی‌دانم چه اتفاقی در این تیم می‌افتد. شهر به این عظمتی نباید تیمش به این شکل باشد.

وی ادامه داد:‌ مشکل تیم پدیده مدیریت است. از زمانی که ما در اینجا بازی می‌کردیم مشکل مدیریت بود. واقعا تیم فوتبال کلان شهر مشهد مگر می‌شود50 - 60 میلیون نداشته باشد که بتواند خرج تیم کند. نمی‌دانم پول‌ها خرج چه چیزی می‌شود. البته می‌دانیم ولی بگذریم. حیف است شهر مشهد یک تیم درست و حسابی نداشته باشد. من خودم به عنوان یک مشهدی از این اتفاق خجالت می‌کشم. از صبح که می‌خواستیم مقابل پدیده به میدان برویم همه چیز با بی برنامگی پیش رفت. آنها دارند آبروی مشهد را می‌برند.

یزدانی گفت: ما الان  در صدر جدول لیگ برتر هستیم و تلاش می‌کنیم استقلال را در صدر جدول نگاه داریم. البته خیلی به پایان مسابقات زمان باقی مانده ولی سعی داریم این روند مثبت را در تیم حفظ کنیم. نیم فصل دوم بسیار سخت است و باید سعی داشته باشیم تا روند تیم را مثبت نگاه داریم.

وی در رابطه با آمار استقلال و شکست ناپذیری این تیم در این فصل گفت: خدا را شکر رکورد خوبی است ولی برای استقلال و تیم‌های بزرگ این رکوردها چیز جدیدی نیست. در سال‌های اخیر به دلیل اینکه استقلال در بحران بوده این آمارها عجیب به نظر می‌رسد. استقلال باید همین شکل باشد و به نظرم این شکست ناپذیری و این رکورد برای این تیم چندان هم عجیب نیست.

یزدانی در خصوص مشکل پیش آمده برای استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما حذف شد!؟ من اطلاعی ندارم.

مرادمند: خطای پنالتی نکردم/ این تیم هویت پدیده را ندارد

حسین مرادمند بعد از برد 3 بر صفر مقابل پدیده تیم سابق خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل تیم سابقم انجام دادیم و به نظرم بازی خوبی بود.

مرادمند در مورد اینکه توپ با دستش برخورد کرده و برخی می گویند باید پنالتی اعلام و او از زمین اخراج می شد، گفت: نه در آن صحنه سرم با دستم 20 سانتی متر هم فاصله نداشت و عمدی در کار نبود و فاصله ای نبود.

وی در مورد شرایط تیم پدیده و اینکه به قاسمی نژاد اجازه بازی ندادند، عنوان کرد: من احترام زیادی برای این تیم قائل هستم و 5-6 سال در اینجا زحمت کشیدم. برای این تیم پول بود و نبود، زمین بود و نبود برای این تیم بازی کردیم، با دارایی و ندارایی‌هایش  بازی کردیم و بودیم. این تیم هویت تیم پدیده و شهرخودرو نبود .تیم باید هویت داشته باشد، هیچ کدام از بازیکنان این تیم را نمی‌شناختم، تیم باید هویت داشته باشد اما اصل این تیم عوض شده است. بی احترامی نمی‌کنم. مربیانش را می شناختم، آنها شناخته شده بودند. خیلی ها به ناحق از این تیم جدا شده اند، اسم نمی‌برم، باید خویشتنداری کنند و حیف است مشهد این تیم را در لیگ برتر نداشته باشد.

مرادمند درمورد اینکه مشکل تیم پدیده را چه می‌داند، گفت: مشکلش را من نمی دانم اما وقتی تیمی 2 امتیاز دارد مشکلش همه چیز است.

بازیکن استقلال در مورد حذف از آسیا عنوان کرد: در مورد آسیا چیزی نمی‌دانم.

بازیکن پدیده:ناظر بازی به خاطر اخراج مربی ما عذر‌خواهی کرد

آزاد جعفرزاده بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: شرایط تیم ما اصلا خوب نیست. نمی‌خواهم در مورد مسائل فنی بازی حرفی بزنم ولی مشکل ما این است که مسئولان استان هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. نه کسی کمک می‌کند و نه فردی به ما دلگرمی می‌دهد.

وی افزود: بازی های ما در مشهد به شکلی است که انگار بیرون از خانه بازی می‌کنیم.دیدید که امروز داور بازی چگونه مربی ما را اخراج کرد تا جایی که ناظر بازی از ما عذرخواهی کرد.واقعا شرایط ما در مشهد بسیار سخت است و انگار در یک شهر غریب بازی می‌کنیم.

شریفی: داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد/ پدیده یک تیم یتیم است

مهدی شریفی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: وقتی بازیکن ما را به استادیوم راه نمی‌دهند همین اتفاقات رخ می‌دهد. در بیرون از زمین کسی پشت این تیم نیست، تا وقتی مشکلات ادامه داشته باشد این تیم همین است.

وی افزود: داور هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد چون با خودش می‌گوید کسی پشت این تیم نیست.آبرو و شرف تیم ما می‌رود ولی کسی پشت ما نیست.همین بازی با استقلال باعث شده 4 نفر بیایند و بروند وگرنه کسی را اینجا نمی‌بینید.

مهاجم پدیده تاکید کرد:مسئولان استان پشت تیم بیایند، تا کِی می‌خواهید با هم بد باشید؟ مگر می‌شود بازیکن تیم ما را روی سکو راه ندهند؟ داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد.قشنگ انگار یتیم هستیم و هر کسی می‌رسد در سر ما می کوبد.

شریفی خاظر نشان کرد: اسم هر کدام از بازیکنان ما را یک تریلی نمی‌کشد ولی بعد از 11 هفته 2 امتیاز داریم. باز هم می‌گویم این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، این همه مربی تغییر کرد ولی مشکلات اینها نیستند. مقامات استان باید پشت این تیم باشند. اگر قرار باشد با هم لج کنید هیچ کاری پیش نمی رود.

وی در خصوص اینکه مجموعه باشگاه هم در این مشکلات مقصر است گفت:سر کادر فنی ما را بریدند. من حرفم این است حق ما هر روز پایمال می شود. نمی‌دانم مشکل کجاست ولی کاری کنند مشکلات حل شود.

دیدگاه تان را بنویسید