واکنش علی کریمی به انتقاد ملی‌پوش ها از فدراسیون فوتبال + عکس

پیشکسوت محبوب فوتبال ایران با انتشار پیامی به مشکلات وضعیت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی دراماتیک برابر تیم ملی لبنان در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار پست در اینستاگرام کردند و به انتقاد از مشکلات و کاستی‌های موجود در تیم ملی فوتبال و مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش ایران پرداختند.

در این مشترک پیام آمده: «ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ وجه در شان نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی، در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

یک سال است که لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون صورت نگرفت. بازیکنان تیم ملی برخلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند.

از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولان ورزش کشور نبوده. پیروزی‌های ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند، به طور کلی فراموشمان کرده‌اند. این وضعیت اصلا مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیاست و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود.»

انتشار این پیام با واکنش های مختلفی از سوی اهالی و هواداران فوتبال روبرو شد. علی کریمی از بازیکنان سابق و پرطرفدار در فوتبال ایران که پیش از این برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران نامزد شده بود نیز با انتشار پیامی به این موضوع واکنش نشان داد.

علی کریمی نوشت: و مشکلات ادامه دارد!! مقصر کسانی هستند که به ادامه این وضعیت رای دادند. تا وقتی منافع شخصی به منافع ملی ترجیح داده بشه، تغییری نخواهیم دید!؟

 

واکنش علی کریمی به انتقاد ملی‌پوش ها از فدراسیون فوتبال

گفتنی است که تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک و در لحظات پایانی لبنان را در زمین خود شکست داد و در پایان دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با ۱۳ امتیاز و بدون شکست، صدرنشین گروه خود شد و در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی قطر، روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان در نخستین بازی دور برگشت با سوریه دیدار خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید