تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک 2020| اهدای بازوبند پهلوانی توسط رئیس جمهور+ ویدیو

آیین تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک 2020 توکیو با ادهای بازوبند پهلوانی سال 1400 توسط سید ابراهیمی رئیسی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آیین تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان، معاونان، قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی و روسای فدراسیون‌ها در این مراسم حضور داشتند.

جابر صادق‎‌زاده در فینال به اضافه یکصد کیلوگرم کشتی پهلوانی و در حالی که آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری ایران نیز شاهد این مبارزه بود با پیروزی مقابل امیر محمدی پهلوان سال ۱۴۰۰ ایران شد. صادق‌زاده پیش از این نیز ۶ مرتبه پهلوان ایران شده بود.

بعد از این مسابقه، رئیس جمهور بازوبند مسابقات پهلوانی سال ۱۴۰۰ را به پهلوان جابر صادق زاده اهدا کرد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش در آئین تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال 1400 که در سالن ١٢ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد گفت: در سالروز میلاد با سعادت فخر عالم امکان، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در جمع جامعه بزرگ ورزش کشور «آئین تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال 1400 » در شرایطی برگزار میشود که پهلوانی و فتوت ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارد و ایران زمین، همواره مهد مردان دلیر و زنان غیوری است که در راه عزت، آزادگی و سرافرازی میهن و اعتلای نام وطن، بی دریغ تلاش میکنند. پهلوانان میهنمان چه در عرصه ورزش، چه در راه دفاع از وطن همیشه از جان مایه گذاشته و جان شیرین را فدای نام عزیز ایران میکنند و بیش از پنج هزار شهید ورزشکارشهید تا حاج قاسم سلیمانی مبین این مهم است.

 

 

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

photo_2021-10-24_17-49-32

photo_2021-10-24_17-02-22

رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور از روز گذشته (شنبه) در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و امروز (یکشنبه) با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

فینال وزن‌های ۷۰ و به اضافه یکصد کیلوگرم با حضور آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری ایران و سیدحمید سجادی وزیر ورزش برگزار شد.

در فینال وزن به اضافه یکصد کیلوگرم جابر صادق‌زاده به مصاف امیر محمدی نایب قهرمان سه دوره مسابقات پهلوانی کشور رفت که صادق‌زاده در همان سه دقیقه نخست با اجرای عقربک پشت حریفش را خاک کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بعد از این مبارزه امیر محمدی چوخه کار بجنوردی که سابقه حضور در پیکارهای جهانی کشتی را نیز دارد صادق‌زاده را برروی شانه‌های خود گذاشت و دور افتخار زد.

امید خدمتی نیز در فینال وزن منهای ۷۰ کیلوگرم موفق به شکست ابراهیم ولیان از خراسان جنوبی شد.

این رقابت‌ها با عنوان بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از مدعیان کسب عنوان برتری و قهرمانی از ۳۱ استان کشور و ۳۳ تیم از کردستان، خوزستان، اردبیل، یزد، کرمان، خراسان رضوی، کهگیلویه وبویراحمد، مرکزی، قم، ایلام، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، مازندران، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، تهران، توابع تهران، قزوین، اصفهان، خراسان شمالی، بوشهر، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، هرمزگان، لرستان، گیلان، البرز، منطقه آزاد قشم، همدان، زنجان و گلستان آغاز شد.

در این مراسم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش، روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران رشته‌های مختلف حضور داشتند.

نخستین ورزشکاری که از وی تجلیل شد، محمدرضا گرایی قهرمانی کشتی فرنگی المپیک و جهان بود. پس از آن ورزشکار و کادر تیم‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، تیراندازی، کاراته، وزنه‌برداری و سپس مدال‌آوران پارالمپیک به روی صحنه رفتند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

دیدگاه تان را بنویسید