آمار خیره کننده مهاجم الهلال در آسیا

«بافاتیمبی گومیس» مهاجم تیم فوتبال الهلال با گل‌هایی که در دیدار با پرسپولیس به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به عدد ۲۰ افزایش داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با سه گل تیم پرسپولیس ایران را شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند. دو گل از سه گل این دیدار توسط بافاتیمبی گومیس به ثمر رسید تا این مهاجم فرانسوی آمار فوق العاده ای را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود بر جای بگذارد.

مهر نوشت؛‌در حال حاضر گومیس در ۲۶ مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۹ شرکت داشته است، ۲۰ گل به ثمر رسانده که پنج گل او به نمایندگان ایران (استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو) بوده است.

گومیس در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۲۱) ۶ گل وارد دروازه حریفان الهلال کرده است که شامل دو گل به پرسپولیس، یک گل به استقلال ایران، یک گل به شباب الاهلی امارات، یک گل به استقلال تاجیکستان و یک گل به آجی امکا ازبکستان می‌شود.

در سال ۲۰۲۰ گومیس در شرایطی که تیم الهلال از مرحله گروهی به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا حذف شد، یک گل به شهرخودرو ایران و دو گل به شباب الاهلی امارات زد.

آمار این مهاجم گلزن فرانسوی در سال ۲۰۱۹ هم که با قهرمانی الهلال در آسیا به پایان رسید به این ترتیب است:

سه گل به الدحیل قطر و یک گل به استقلال ایران در مرحله گروهی

سه گل به الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی

سه گل به السد در مرحله نیمه نهایی

یک گل با اوراواردز ژاپن در بازی رفت فینال

 

دیدگاه تان را بنویسید