با حضور نمایندگان فدراسیون های تیراندازی، دومیدانی و ووشو؛

در نشست ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی چه گذشت؟

در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، دومین نشست این ستاد با حضور مسئولین و نمایندگان فدراسیون های ووشو(کوراش)، دومیدانی و تیراندازی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این نشست ها بطور مجزا و با حضور کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، نصراله سجادی، باقر زاده و هادی ساعی اعضای هیات اجرایی،رغبتی، اصغر رحیمی،پیمان فخری و فرید فتاحیان در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با شرکت مسئولین فدراسیون های تیراندازی،دوومیدانی و ووشو (کوراش)برگزار شد.

 در ابتدای نشست فوق دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک گزارشی از زمان و نحوه برگزاری ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی، شرایط اعزام و سیاستهای کلی کمیته مبنی بر اعزام کاورانی کیفی و مدال آور ارائه نمود.

وضعیت آمادگی تیم های ملی، برنامه فدراسیون ها جهت حضور نمایندگان با شانس مدال آوری، سهمیه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری بازیها برای تیم ها،استفاده از تجارب گذشته جهت حضور در بازیهای داخل سالن، بررسی نقطه نظرات مسئولین فدراسیون های دعوت شده از مهمترین مباحث مطرح شده در نشست فوق بود و در خاتمه مقرر گردید تا فدراسیون های فوق ظرف مدت 10 روز آینده برنامه و نحوه آماده سازی و شانس مدال آوری خود را به کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.

در نشست فوق از رشته ووشو رئیس فدراسیون و دبیر انجمن کوراش، از تیراندازی مدیر سازمان تیمهای ملی و از فدراسیون دوومیدانی  رئیس،نائب رئیس،دبیر و سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

پیش از این ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولین فدراسیون های کاراته، تکواندو و کشتی نشست برگزار کرد.
گفتنی است: ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305   رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.
در این بازی‌ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازی‌ها از 45 کشور آسیایی حضور یابند.این بازی‌ها از 21 الی 29 اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید