اعلام حکم کمیته انضباطی درباره دو ملی‌پوش بسکتبال

بررسی پرونده محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی در کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با اعلام رای این کمیته مبنی بر حضور این دو بازیکن در تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رفت و برگشت از ترکیب یک تیم و مذاکره و قرارداد همزمان با دو تیم منجر به تشکیل پرونده برای دو بازیکن ملی پوش بسکتبال در کمیته انضباطی شد.

یکی از این پرونده ها مربوط به محمد جمشیدی بود، بازیکنی که برای حضور در فصل پیش روی لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به انقعاد قرارداد با تیم شیمیدر کرد اما بعد از حضور مهران شاهین طبع در راس کادر فنی این تیم، وی به شهرداری گرگان بازگشت تا تمریناتش را برای شرکت در فصل جدید مسابقات با این تیم ادامه دهد.

ارسلان کاظمی دیگر ملی پوش بسکتبال است که تعیین تکلیفش برای لیگ سال جاری به کمیته انضباطی و حکم این کمیته کشیده شد چرا که او همزمان با دو تیم مهرام تهران و ذوب آهن مذاکره کرده و قرارداد بسته بود.

در همین رابطه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال رای خود را در مورد این دو بازیکن و شرایط آنها برای مسابقات باشگاهی امسال مشخص و به هر دو بازیکن اعلام کرده است.

بر اساس رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، محمد جمشیدی بازیکن تیم شهرداری گرگان به حساب می آید اما باید خسارت ایجاد شده از فسخ قراردادش با شیمیدر را پرداخت کند مگر اینکه در این زمینه توافقی میان طرفین حاصل شود. ضمن اینکه این بازیکن دو ماه هم محروم شد. 

در مورد ارسلان کاظمی هم اینگونه رای صادر شده که وی بازیکن ذوب آهن است و خسارت ایجاد شده را هم به مهرام پرداخت کند مگر اینکه توافق لازم حاصل شود. ضمن اینکه مسئولان مهرام اگر خواستار در اختیار داشتن این بازیکن هستند باید خود برای دریافت رضایت نامه او اقدام کنند.

همچنین مبلغ موردنظر که باید به عنوان خسارت توسط محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی به مسئولان شیمیدر و مهرام پرداخت شود توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین خواهد شد و هر دو بازیکن باید از آن تبعیت کنند.

البته احکام صادر شده برای محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی با درخواست استیناف از سوی این دو بازیکن همراه بود. در این زمینه حکم استیناف ارسلان کاظمی رای کمیته انضباطی را تایید کرده است اما در مورد محمد جمشیدی و درخواستی که برای لغو محرومیتش داشته هنوز بررسی در کمیته استیناف به سرانجام نرسیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید