دست رد بارسلونا به پیشنهاد یوونتوس

باشگاه بارسلونا با رد پیشنهاد بانوی پیر حاضر به برگرداندن هافبک برزیلی سابق خود به این تیم نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه یوونتوس در ادامه تلاش‌های خود برای برگرداندن میرالم پیانیچ به تورین، به بارسلونایی‌ها پیشنهاد داد که بازیکن سابق خود آرتور ملو را پس بگیرند و در عوض هافبک بوسنیایی بانوی پیر را هم به بیانکونری برگردانند.

تسنیم نوشت؛ بارسلونا و یوونتوس تابستان سال گذشته پیانیچ و ملو را معاوضه کردند که البته یوونتوس بابت این معامله 15 میلیون یورو هم به بارسایی‌ها پرداخت. هیچ یک از این دو بازیکن اما در تیم‌های جدیدشان موفق نبودند به خصوص پیانیچ که به ندرت فرصت بازی پیدا کرد و در دو بازی دوستانه اخیر آبی‌و‌اناری‌ها که اتفاقاً دومی برابر یوونتوس در جام خوان گامپر بود حتی یک دقیقه به میدان نرفت.

روند مذاکرات دو باشگاه آهسته اما با ثبات پیش می‌رود و گویا در این میان هر دو بازیکن هم موافق بازگشت به تیم‌های سابق‌شان هستند و حتی پیانیچ حاضر شده 20 درصد به یوونتوس تخفیف دهد. آرتور ملو هم در خلال مذاکرات به یوونتوس اعلام کرد که حاضر است به نوکمپ برگردد و حقوقش را کاهش دهد. به همین دلیل هم بانوی پیر پیشنهاد معاوضه مجدد این دو بازیکن را به بارسلونا ارائه کرد که تیم کاتالان آن را نپذیرفت. دلیل آن هم ظاهراً رویکرد حرفه‌ای ضعیف این بازیکن، سوابق مصدومیت‌هایش و تأثیرگذاری نه چندان قابل توجه بر عملکرد تیم در آخرین فصل حضورش در جمع آبی‌و‌اناری‌ها است.

 

دیدگاه تان را بنویسید