در گفت وگو با جی پلاس بررسی شد

پیامد درگیری مجیدی و مددی؛ استقلال اسیر در گرداب خودساخته!

پیشکسوتان استقلال اختلافات بین مددی و مجیدی را به ضرر آبی پوشان پایتخت می دانند و همه معتقدند که در مقطع کنونی باید تیم در آرامش باشد تا بتواند دربی حذفی را به نفع خود به پاین برساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر با مسائل حاشیه ای مواجه شده و فرهاد مجیدی سرمربی تیم و احمد مددی مدیرعامل باشگاه اظهارات تندی علیه یکدیگر مطرح کردند و اختلافاتشان علنی شده است.

پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره اختلاف فرهاد مجیدی با مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من در جریان اختلافات این 2 نفر نیستم تا از راه دور قضاوت کنم با این حال امیدوارم  این اختلافات حل شود. به طور طبیعی هر دو طرف قضیه در اتاق در بسته بنشینند و مشکلات را حل کنند. به نظرم اختلافات استقلالی ها نباید به بیرون درز پیدا کند و این اختلافات به ضرر آبی پوشان تمام می شود. همچنین ضعف مدیریت، مشکلاتی برای استقلال به وجود آورده است اما این موضوع نباید رسانه ای شود.

او درباره اظهارات مجیدی مبنی بر اینکه تیم استقلال نتوانست از مشهد بازیکن بگیرد اما پرسپولیسی ها از قطر و پرتغال بازیکن گرفتند، گفت: مشکلات مدیریتی استقلال را نمی توانیم کتمان کنیم و امیدوارم با تغییر دولت و روی کار آمدن وزیر جدید ورزش این مشکلات حل شود.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه تبعیض بین باشگاه های استقلال و پرسپولیس را قبول دارد، گفت: به هر حال اتفاقات شبهه برانگیز رخ داده است که نشان می دهد تبعیض بین سرخابی ها وجود دارد.

ورمرزیار: الان موقع حرف زدن نیست

صادق ورمزیار دیگر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اختلافات مجیدی و مددی با یکدیگر به جی پلاس گفت: به نظرم الان که در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی هستیم جایز نیست که اختلافات بین مجیدی و مددی علنی شود. من به عنوان پیشکسوت و طرفدار استقلال به مجیدی توصیه می کنم که الان موقع حرف زدن نیست.

او تصریح کرد: باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و مجیدی بعد از پایان مسابقات همه مسائل را به صورت شفاف مطرح کند. علاوه بر این، مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان فرد بزرگ باشگاه نباید وارد مسائل حاشیه ای شود و نگاه پدرانه به تیمش داشته باشد. همچنین مددی و مجیدی باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و وارد مجادله ها نشوند.

بختیاری زاده: درگیری ها به استقلال ضربه می زند

سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره اختلافات مجیدی و مددی با یکدیگر اظهار کرد: این اختلافات به تیم استقلال ضربه می زند. مدیرعامل و سرمربی از ارگان اصلی تیم استقلال هستند و آنها باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به نظرم این گونه رفتارها نه تنها به شرایط استقلال کمک می کند بلکه وضعیت آبی پوشان را به هم ریخته تر خواهد کرد.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که آیا این اختلافات به استقلال ضربه می زند یا خیر، گفت: به نظرم مددی و مجیدی با مصاحبه های خود علیه یکدیگر باعث می شوند که به تیم استقلال آسیب وارد شود و این اختلافات تا حدود زیادی اقتدار سرمربی تیم را کم اثر می کند. مدیر عامل و سرمربی تیم  استقلال باید رفتار دوستانه با یکدیگر داشته باشند تا بتوانند مشکلات را مرتفع کنند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بحث و جدل بین مدیرعامل استقلال و مجیدی در صورتی که به خاطر مسائل مالی باشد باید با  این کم و کاستی ها خیلی منطقی تر برخورد شود.

او درباره اینکه تغییر و تحولات باعث حل مشکلات استقلال می شود، گفت: تغییرات مدیریتی و کادر فنی به اندازه کافی به استقلال ضربه زده  و یکی از مشکلات آبی پوشان همین تغییرات پیاپی و بی ثباتی بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید