تأکید شان پن بر اجباری شدن واکسیناسیون برای حضور درسینما

شان پن در مصاحبه‌ای با CNN تایید کرد که استفاده از واکسن برای مخاطبان سینما باید اجباری شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، شان پن بازیگر هالیوودی، به صحبت‌های سابق خودش متعهد مانده و باز تأکید کرده است که استفاده از واکسن کووید ۱۹ باید اجباری باشد.

شان پن در مصاحبه‌ای با سی اِن اِن به مایکل اسمرکانیش گفت: بسیار خرسندم که مخاطبان این فرصت را داشتند فیلم «روز پرچم» من را به صورت سینمایی تماشا کنند. البته تنها از افرادی که واکسینه شده اند تقاضا دارم که این فیلم را ببینند. این روز‌ها داشتن اثری که به صورت اختصاصی در سینما‌ها اکران شود، بسیار نادر شده است. این فیلم نهایتاً در سرویس‌های نمایش آنلاین عرضه می‌شود و آن موقع زمان بهتری برای کسانی است که هنوز واکسن دریافت نکرده اند.

شان پن در ادامه بر صحبت‌های قبلی خود در ماه ژوئیه تاکید کرد. او در آن زمان گفته بود تا زمانی که تمامی افراد سریال دلهره آور «گسلایت» واکسن کرونا را دریافت نکنند، در این فیلم سینمایی حاضر نخواهد شد. او در روز اکران فیلم جدیدش در ۱۱ آگوست نیز گفته بود: خواهش می‌کنم کسانی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند برای تماشای فیلم به سینما نروند.

این بازیگر با اشاره به اینکه تنها عوامل نزدیک به بازیگران ملزم به دریافت واکسن هستند، گفت: من معتقدم که همه باید واکسن بزنند. معتقدم که این کار باید اجباری باشد؛ مثل روشن کردن چراخ‌های اتومبیل هنگام رانندگی در شب.

 

دیدگاه تان را بنویسید