جدیدترین پشت صحنه سریال تاریخی «سلمان فارسی»+ویدیو

«سلمان فارسی» عظیم‌ترین سریال تاریخی تلویزیون در سال‌های اخیر به لحاظ پروداکشن است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ «سلمان فارسی» عظیم‌ترین سریال تاریخی تلویزیون در سال‌های اخیر به لحاظ پروداکشن است که داود میرباقری پس از «مختارنامه» در نیمه دوم سال ۹۸ آن را کلید زد.

آغاز ساخت این سریال تقریباً با شیوع کرونا در کشور همزمان شد که مراحل تولید را برای سازندگان به مراتب دشوارتر کرد. با این همه «سلمان فارسی» در این روز‌ها همچنان تولید می‌شود و البته گاه به واسطه محدودیت‌های کرونایی مدتی هم ساختش متوقف شده است.

در روز‌های اخیر قسمت‌هایی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» منتشر شد. همچنین در طول یک سال گذشته از گریم شخصیت‌های سریال با بازی فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه و علیرضا مهران تصاویری منتشر شد.

این در حالی است که تاکنون از گریم علیرضا شجاع نوری به عنوان بازیگر نقش سلمان فارسی رونمایی نشده است.

پروژه سلمان فارسی پیش از این مدتی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل بود و حالا با پایان فیلمبرداری بخش خرابه‌های هلنی و دریایی‌ها در شاهرود، فیلمبرداری بخش عَموریه در جلفا آغاز خواهد شد.

بدین ترتیب کاروان سریال «سلمان فارسی» با عبور از کویر شهداد کرمان، جزیره قشم، سواحل مازندران، شهرک سینمایی نور و منطقه شاهرود به شهر مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی می‌رسد.

همزمان، به‌ موازات فیلمبرداری در جلفا و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت برخی دکور‌ها در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است.

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر ۱۳۹۸ در کویر شهداد کرمان آغاز شده است.

 

حجم ویدیو: 3.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید