جزییات آپدیت جدید اینستاگرام در خصوص قطعی ها/ بخش جدید اینستا چه می کند؟ + تصاویر

با قابلیت جدید هر وقت کل اینستاگرام یا بخش هایی از آن مثل اپلود استوری ها دچار مشکل گسترده بشوند، اینستاگرام در بخش Activity وجود مشکل را همراه با توضیحی به کاربرانش اطلاع می دهد. کاربران از همان جا هم میتوانند از رفع مشکل باخبر بشوند تا بتوانند به ادامه فعالیت شان بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قطعی های اینستاگرام طی چند وقت اخیر انقدر زیاد شده اند که حالا این شرکت قصد دارد اختلالات بزرگ را به کاربرانش اطلاع دهد. 

با این قابلیت جدید هر وقت کل اینستاگرام یا بخش هایی از آن مثل اپلود استوری ها دچار مشکل گسترده بشوند، اینستاگرام در بخش Activity وجود مشکل را همراه با توضیحی به کاربرانش اطلاع می دهد. کاربران از همان جا هم میتوانند از رفع مشکل باخبر بشوند تا بتوانند به ادامه فعالیت شان بپردازند. 

طبعا اینستاگرام برای هر اختلال کوچک چنین نوتیفهایی نمیفرستد بلکه فقط برای اختلالات گسترده ای که کاربران زیادی را سردرگم کند چنین اطلاعیه هایی فرستاده می شود.

این قابلیت برای شروع در امریکا ازمایش خواهد شد و طی ماه های آینده احتمالا برای تمام کاربران عرضه خواهد شد. 

 

photo_2021-10-13_10-40-14

 

photo_2021-10-13_10-40-12

 

 جدیدی به نام Account Status به اینستاگرام اضافه می شود

 

اینستاگرام همچنین قرار هست بخش جدیدی به نام Account Status را اضافه کند که وضعیت هر پیج را از نظر تخلف از قوانین نشون می دهد. کاربر با استفاده از این بخش می تواند متوجه بشود که آیا پیجش در معرض مسدود شدن توسط اینستاگرام هست یا نه و اگر هست چه تخلفی رو انجام داده است. 

در ماه های آینده اینستاگرام ابزارهای دیگری را هم به این بخش اضافه میکند که به کاربران دید بهتری نسبت به نحوه انتشار و پیشنهاد پست هایشان به کاربران در بخش های مختلف اینستاگرام بدهد.

 

photo_2021-10-13_10-40-15

 

 

منبع: تک توب

دیدگاه تان را بنویسید