به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز و اعضای شورای مرکزی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج افزود: برای گام دوم انقلاب باید سرفصل های کاری 40 ساله تدوین و پیش بینی کرد.
وی با تأکید بر اینکه ازاین ‌پس مجلس شورای اسلامی باید بر اساس گام دوم قانون بنویسد، گفت: دولت نیز باید بر اساس گام دوم بودجه‌ بندی و طرح‌های چندساله خود را تدوین کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه نباید نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب بی‌تفاوت بود، ادامه داد: رهبری معظم انقلاب برای گام دوم و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی وقت فراوانی گذاشته‌اند و با تدبیر آن را برنامه‌ریزی کرده ‌اند.
آیت‌الله حسینی همدانی با انتقاد از اینکه برخی نسبت به اهمیت اقتصاد مقاومتی بی‌تفاوت بوده ‌اند، گفت: این بی‌تفاوتی ها امروز مشکلاتی برای کشور به وجود آورده است.
وی تأکید کرد: یکی از مطالب کلیدی و اساسی بیانیه گام دوم انقلاب که شاید کمتر به آن توجه شده مساله ادامه انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.
امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی (عج) مهم و از اهداف اصلی است، گفت: این مهم به‌عنوان یک نکته کلیدی در این بیانیه مطرح است.
وی بیان داشت : مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر جوانان‌ هستند زیرا نیروی جوان انقلابی گری بیشتری دارد و توجه به جوانان از نکات مهم و کلیدی است.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: دشمنان درصدد هستند که جوانان را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند و رهبر معظم انقلاب برهمین اساس گام دوم انقلاب را با رویکرد جوان محوری ترسیم فرمودند.
آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: دنباله‌های داخلی دشمنان انقلابی گری را افراط و معارض با منافع مردم و کشور می‌ دانند و در همین زمینه سخن می ‌گویند پس معلوم می‌شود که بعد انقلابی گری نجات‌ بخش کشور است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم، افزود: معظمله طی سال‌های گذشته با هر قشری که داشته اند آنان را توصیه به انقلابی گری و نگه ‌داشتن شاخص‌های انقلابی کرده به‌ طوری‌که این مهم در بیانیه گام دوم به‌خوبی آشکار است.
آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنی‌ها، تحریف انقلاب و آرمان‌های انقلاب نیازمند تجزیه‌ و تحلیل است، گفت: گاهی رژیم طاغوت با شیوه بزک کرده به جوانان معرفی می کنند.
وی با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند بگویند اگر ما با غرب ارتباط نداشته باشیم نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم، گفت: بنابراین تا از دشمنی با آمریکا صحبتی می‌شود عده‌ای در داخل کشور مضطرب و پریشان می‌شوند.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه باید تاریخ آمریکا مرور شود، ادامه داد: آمریکا در نیمه دوم قرن بیستم 100کودتا برای سرنگونی کشورها انجام داده است.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر قدرتی ندارد، گفت: امروز این کشور فاقد سیاست، اقتصاد و نظام کارآمد بوده و حتی قدرت نظامی خود را از دست‌ داده و با چالش‌های جدی مواجه است.

8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.