نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: حدود 160 هزار ماده قانونی تکراری، متناقض، ناسخ و منسوخ شده در کشور وجود دارد که باید برای بازنگری آنها اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش جماران، "سیدمهدی طبیب زاده" صبح امروز 13 تیرماه در نشست وزیر کشور با جمعی از فعالان اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد توافق همه قوا و مسوولان کشور است و باید برای حل مسائل مهم کشور از این فرصت استفاده شود، افزود: حدود 160 هزار ماده قانونی تکراری، متناقض، ناسخ و منسوخ وجود دارد که باید برای حل مشکلات کشور، برای اصلاح این موارد چاره اندیشیده شود، ما نیز به عنوان اتاق بازرگانی همکاری می کنیم.

طبیب زاده تصریح کرد: توسعه اتفاق نمی افتد، مگر اینکه اذهان آماده شود و باید مسوولان تعلق خاطر داشته باشند و کارها را انجام دهند و در صورتی که اصلاح قوانین و تعلق خاطر مسوولان در اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد، نتیجه خواهیم گرفت.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه اگر مردم ثمره اقتصاد مقاومتی را در بهره وری، ایجاد اشتغال و ... مشاهده نکنند، در جذب سرمایه آنها موفق نخواهیم بود تصریح کرد: باید روش ها را عوض کنیم زیرا امروز سرمایه گذاران در بروکراسی نحس اداری گیر کرده اند و در صورتی که روی چهار موضوع اساسی کار کنیم و به نتیجه برسیم، می توانیم بگوییم به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یافته ایم.

طبیب زاده افزود: در صورتی که بر روی دریافت زمین، تامین مالی، مالیات و صادرات در حوزه فضای کسب و کار متمرکز شده و برای آن راهکار پیدا کنیم، بسیاری از مسائل حل می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.