پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

طی مراسمی با حضور بزرگان فرهنگی و سیاسی؛

بزرگ ترین کتاب تاریخ ایران فردا رونمایی می شود

طی مراسمی با حضور بزرگان فرهنگی و سیاسی کشور، بزرگ‌ترین کتاب جامع تاریخ ایران صبح فردا سه‌شنبه 26 خرداد رونمایی می‌شود.

به گزارش جمازان به نقل از ستاد خبری تاریخ جامع ایران، مراسم رونمایی کتاب «تاریخ جامع ایران» از ساعت 9:30 صبح فردا سه شنبه 26 خرداد در تالار رسول اکرم (ص) مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی با حضور شخصیت‌های مهم کشور، نویسندگان کتاب تاریخ جامع ایران، پژوهشگران و چهره‌های فرهنگی و نمایندگان رسانه‌های گروهی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

همزمان با مراسم رونمایی کتاب بیست جلدی «تاریخ جامع ایران»، علاقه‌مندان حاضر در رونمایی و همچنین اهالی رسانه‌های گروهی می‌توانند نسبت به خرید با تسهیلات ویژه این کتاب ارزشمند اقدام کنند.

به گزارش ستاد خبری تاریخ جامع ایران، با توجه به درخواست‌های گسترده‌ صورت گرفته از سوی علاقه‌مندان برای خرید این مجموعه کتاب، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مراسم رونمایی کتاب «تاریخ جامع ایران» صبح فردا سه شنبه 26 خرداد در تالار رسول اکرم (ص) مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در جنب تالار اصلی، در جریان شرایط خرید این کتاب با تسهیلات ویژه قرار گیرند.

با توجه به قیمت دوره بیست جلدی کتاب تاریخ جامع ایران، 20 درصد تخفیف صرفا در روز رونمایی (26 خرداد ماه) و برای شرکت‌کنندگان در مراسم اختصاص می‌یابد.

بنا بر این گزارش، مراحل گردآوری و نگارش این مجموعه کتاب نفیس در «مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی» و زیر نظر «کاظم موسوی بجنوردی»، به دست بیش از 170 استاد برجسته، 14 سال به طول انجامیده است.

این مجموعه کتاب ارزشمند طی مراسمی که از ساعت 9:30 فردا سه شنبه 26 خرداد ماه 94 آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.