پس از دیدار با دبیرکل اوپک؛
وزیر نفت: منافع ایران در اوپک به خطر بیافتد، ایران آن را بی جواب نمیگذارد/ دبیرکل اوپک: تصمیمهای یکجانبه علیه ایران کارآیی ندارد
وزیر نفت گفت: ایران در اوپک به دلیل منافعش عضو است و اگر اعضایی از اوپک بخواهند ایران را تهدید و گرفتار خطر کنند…