وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که گفت‌وگوها میان ایران و امریکا در حال حاضر بر موضوعاتی چون برنامه هسته‌ای ایران متمرکز است.

به گزارش جماران، به نقل از الجزیره، وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که گفت‌وگوها میان ایران و امریکا در حال حاضر بر موضوعاتی چون برنامه هسته‌ای ایران متمرکز است. 

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ‌«مذاکرات بین واشنگتن و تهران در حال حاضر بر برنامه هسته‌ای، دارایی‌های ایران و لبنان متمرکز است.»

وی افزود: ‌«هیچ هزینه یا مجوز ترانزیتی برای تنگه هرمز وجود نخواهد داشت.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.