بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران و گروه های مقاومت نوشت: صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامیگری و مداخلهجویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگهای بیپایان بر منطقه ادامه میدهد و مرتکب نسلکشی و دیگر جنایات شنیع میشود، دستیافتنی نخواهد بود.
به گزارش جماران، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مداخلهجویانه وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین اشغالی، در شبکه اِکس نوشت: هیچکس فریب چنین سخنانی نخواهد خورد.
صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامیگری و مداخلهجویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگهای بیپایان بر منطقه ادامه میدهد و مرتکب نسلکشی و دیگر جنایات شنیع میشود، دستیافتنی نخواهد بود.
