باراک اوباما: آمریکا در وضعیت بدتری نسبت به قبل از جنگ با ایران قرار دارد/ از دیدن آتشبس بسیار خوشحالم و امیدوارم که این آتشبس پایدار بماند
اوباما در گفتوگویی با برنامه «انبیسی تودی» که روز جمعه پخش شد، گفت: «اکنون ما در جنگ شرکت کردهایم، میلیاردها و…