کدخبر: ۱۷۱۵۱۴۱ تاریخ انتشار:

در پیامی در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد؛

معاون دفتر رئیس‌جمهور: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفت‌وگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد

طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور یادآور شد: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

به گزارش جماران، سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نوشت:

حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

آنکه در این میانه ساده‌لوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.

 

 

مشاهده خبر در جماران