کدخبر: ۱۷۱۴۷۹۳ تاریخ انتشار:

حمله به محله الدیر در نبطیه منجر به شهادت دو شهروند شد

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله اعلام کرد: رژیم صهیونیستی امروز به‌طور آشکار آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش جماران، به نقل از  تسنیم، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب‌الله تصریح کرد: این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش‌بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

 

مشاهده خبر در جماران