کدخبر: ۱۷۱۴۷۲۸ تاریخ انتشار:

در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام؛

محسنی اژه‌ای: دشمنان به استیصال رسیدند و پیشنهاد آتش‌بس دادند/ واقعا عادی نیست مردمی که مشکلات دارند، چهار ماه زن و مرد، پیر و جوان، به خیابان می‌آیند و از رهبری و مسئولین دفاع می‌کند/ این نعمت بزرگ و نصرت الهی‌ را بر هم نزنیم، وحدت را حفظ کنیم

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در تجدید میثاق قوه قضائیه با آرمان‌های امام خمینی(س) گفت: امروز ابهت آمریکا شکسته نشده، ابهت آمریکا و همه‌ مستکبرین عالم را امام‌ شکست. در یک سال گذشته بر این مردم و کشور چه گذشت؟ آنچنان غرق نصرت الهی‌ هستیم که از آن غافل می‌شویم.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در تجدید میثاق قوه قضائیه با آرمان‌های امام خمینی(س) گفت: امام بزرگوار ما نسبت‌ به‌ مستکبرین چه نگاهی داشت؟

آن چه چیزی بود که گفت یک لحظه هم‌ نترسیدم؟ موقعی که کسی نمی‌توانست اسم شاه را به زبان بیاورد، چه می‌گفت؟ چه چیزی بود که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؟

 امروز ابهت آمریکا شکسته نشده، ابهت آمریکا و همه‌ مستکبرین عالم را امام‌ شکست.

 در یک سال گذشته بر این مردم و کشور چه گذشت؟ آنچنان غرق نصرت الهی‌ هستیم که از آن غافل می‌شویم.

 دشمنان به استیصال رسیدند و پیشنهاد آتش‌بس دادند. آنچنان که ترتیب داده‌ بودند، باید اوضاع در ایران تغییر می‌کرد. همه چیز را محاسبه‌ کرده‌ بودند اما به هدف رسیدند؟!

امام ما را گرفتند، زیرساخت‌های ما را زدند و کودکان ما را شهید کردند، اما به مدد نصرت الهی‌ مردم‌ چه کردند؟

 واقعا عادی نیست مردمی که مشکلات دارند، چهار ماه زن و مرد، پیر و جوان، به خیابان می‌آیند و از رهبری و مسئولین دفاع می‌کند.

 این نعمت بزرگ و نصرت الهی‌ را بر هم نزنیم، وحدت را حفظ کنیم، آب به آسیاب دشمن نریزیم و عنایت خداوند را خدای ناکرده با بی‌تقوایی خدشه‌دار نکنیم.

 

تکمیل می شود...

مشاهده خبر در جماران