کدخبر: ۱۷۱۴۵۲۴ تاریخ انتشار:

بیرانوند: دست ایرانی هایی که حمایتمان کردند را می بوسم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بلژیک یکی از تیم‌های قدرتمند دنیا است، گفت: پس از ۱۰ نفره شدن بلژیک می‌توانسیم پیروز شویم.

جماران ورزشی؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلژیک در دومین دیدار از جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال، اظهار کرد: به بچه ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی سنگین بود و دست تک تک تماشاگران و همه ایرانی‌ها که ما را حمایت کردند می‌بوسم چون همه داخل ورزشگاه نام ایران را صدا می‌زدند.

وی ادامه داد: بلژیک یکی از تیم‌های قدرتمند دنیا است و بازی بسیار سختی بود؛ آن ها پس از ۱۰ نفره شدن عقب نشستند و دنبال توپ گیری و ضد حمله بودند و اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بلژیک قبل از ۱۰ نفره شدن فشار بسیار زیادی را به تیم ملی وارد کرد، گفت: در این بازی بازیکنان با قلبشان بازی کردند و برای همه ایرانیان داخل و بیرون ورزشگاه به میدان رفتند.

بیرانوند افزود: خداراشکر می کنم که امروز عملکرد خوبی داشتم و همه دروازه‌بان‌های تیم ملی خوب هستند. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و کار ما در بازی آخر سخت تر شده است و باید با تمرکز بیشتر مقابل مصر بتوانیم صعود کنیم.

 

مشاهده خبر در جماران