انفجار کنترلشده مهمات بازمانده از حملات دشمن در بندرعباس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از اجرای عملیات خنثیسازی و انفجار کنترل شده مهمات و پرتابههای باقیمانده از حملات آمریکایی-صهیونیستی در شهر بندرعباس خبر داد.
به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، احمد نفیسی اظهار کرد: در راستای پاکسازی کامل مناطق شهری از پرتابههای عمل نکرده و تأمین امنیت پایدار برای شهروندان، عملیات پاکسازی و انفجار کنترلشده این مهمات، امروز شنبه ۳۰ خرداد در نقاط مشخصی از شهر بندرعباس اجرایی میشود.
وی با اشاره به احتمال شنیده شدن صدای این انفجارها در سطح شهر، تصریح کرد: با توجه به ماهیت عملیات، ممکن است صدای انفجارها در مناطق مختلف بندرعباس شنیده شود؛ لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم ضمن حفظ آرامش، از هرگونه نگرانی پرهیز کنند.
معاون استاندار هرمزگان تأکید کرد: این عملیات با رعایت دقیق و کامل تمامی پروتکلهای ایمنی و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام میشود و هیچگونه خطری متوجه شهروندان عزیز نخواهد بود.
به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز شنبه ۳۰ خرداد، نفیسی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شریف بندرعباس تقاضا میشود به شایعات و اخبار غیررسمی در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار دقیق و موثق را صرفاً از طریق مراجع رسمی و خبرگزاریهای معتبر پیگیری کنند.
مشاهده خبر در جماران