کدخبر: ۱۷۰۶۱۶۳ تاریخ انتشار:

ارتش لبنان: هر وجب از خاک تحت اشغال کشورمان را از اسرائیل پس خواهیم گرفت

ژنرال هیکل فرمانده ارتش لبنان گفت: کسانی که به نهاد نظامی حمله می‌کنند و نقش آن را زیر سوال می‌برند، در خدمت اهداف اشغالگران هستند و به اختلافات داخلی دامن می‌زنند.

به گزارش جماران، فرمانده ارتش لبنان می گوید کشورش هر وجب از خاک خود را که تحت اشغال «اسرائیل» قرار دارد، پس خواهد گرفت.

 ایرنا به نقل از الاخبار نوشت، «رودولف هیکل» فرمانده ارتش لبنان امروز در جریان بازدید از ستاد تیپ دوازدهم پیاده نظام در القبه- طرابلس، در جمع سربازان لبنانی از تلاش‌های آنها که به گفته او ناشی از اعتقاد آنها به مأموریتشان و وحدت ملتشان است، قدردانی کرد.

ژنرال هیکل گفت: کسانی که به نهاد نظامی حمله می‌کنند و نقش آن را زیر سوال می‌برند، در خدمت اهداف اشغالگران هستند و به اختلافات داخلی دامن می‌زنند.

وی افزود: صلح مدنی، قوی‌ترین سلاح برای محافظت از لبنان در برابر خطراتی است که آن را تهدید می‌کند.

فرمانده ارتش لبنان خاطرنشان کرد لبنان هر وجب از خاک خود را که تحت اشغال اسرائیل است، بازپس خواهد گرفت.

وی خطاب به سربازان ارتش لبنان گفت: به پیام شرافت، فداکاری و وفاداری پایبند باشید و حفاظت از لبنان را بالاترین هدف و مقصود اصلی خود و منافع آن را بالاتر از همه ملاحظات قرار دهید.

مشاهده خبر در جماران