کدخبر: ۱۷۰۵۳۵۰ تاریخ انتشار:

اولین تماس اماراتی ها با ایران پس از جنگ/ گفت و گوی معاون رئیس امارات با قالیباف

معاون رئیس امارات با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تماس تلفنی برقرار کرد.

به گزارش جماران، در پی برقراری آتش‌بس دو هفته‌ای میان ایران و آمریکا امروز -چهارشنبه- معاون رئیس امارات با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تماس تلفنی برقرار کرد.


 

مشاهده خبر در جماران