اولین تماس اماراتی ها با ایران پس از جنگ/ گفت و گوی معاون رئیس امارات با قالیباف
معاون رئیس امارات با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تماس تلفنی برقرار کرد.
به گزارش جماران، در پی برقراری آتشبس دو هفتهای میان ایران و آمریکا امروز -چهارشنبه- معاون رئیس امارات با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تماس تلفنی برقرار کرد.
مشاهده خبر در جماران
لینک کوتاه: