پیش از آنکه به معرفی و بررسی بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم، لازم است ذکر نماییم که این لیست بر اساس پارامترها و شاخصه های مختلفی مانند طراحی ظاهری، کیفیت قطعات و مواد اولیه به کار رفته، آبکاری و خدمات پس از فروش به دست آمده و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص در حوزه شیرآلات نیز در این لیست دخیل بوده است. همچنین این لیست قطعا در سالهای آینده دستخوش تغییرات خواهد بود.

محصولات ایرانی در زمینه شیرآلات با استقبال بسیار مناسبی از طرف هموطنان مواجه شده اند. از یک طرف قیمت محصولات خارجی به شدت افزایش پیدا کرده اند و از طرف دیگر کیفیت محصولات تولید داخل چیزی از نمونه های خارجی کم ندارد که این دو عامل نقش بسیار مهمی در فروش بالای شیرآلات ایرانی داشته اند. به همین دلیل ما در سری مقالات خود قصد داریم به بررسی بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم تا شما آسان تر اقدام به خرید شیرآلات نمایید.

لیست بهترین تولید کنندگان ایرانی شیرآلات

پیش از آنکه به معرفی و بررسی بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم، لازم است ذکر نماییم که این لیست بر اساس پارامترها و شاخصه های مختلفی مانند طراحی ظاهری، کیفیت قطعات و مواد اولیه به کار رفته، آبکاری و خدمات پس از فروش به دست آمده و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص در حوزه شیرآلات نیز در این لیست دخیل بوده است. همچنین این لیست قطعا در سالهای آینده دستخوش تغییرات خواهد بود.

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

 

شیرآلات ایرانی (2)

 

اولین برندی که به سراغ آن میرویم، کی دبلیو سی (KWC) است. شاید برخی از افراد با برند اصلی KWC که متعلق به کشور سوئیس است، آشنایی داشته باشند. این تولید کننده اروپایی یکی از خوشنام ترین شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات محسوب میشود و در کشورهای مختلفی مانند آلمان، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا، خط تولید شیرآلات KWC راه اندازی شده است.

شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران با آگاهی کامل نسبت به کیفیت محصولات KWC تصمیم به راه اندازی خط تولید شیرآلات KWC در ایران گرفت و پس از رایزنی های فراوان توانست تکنولوژی تولید شیرآلات کی دبلیو سی را به ایران منتقل نماید. این شرکت تمامی فرآیندهای تولید شیرآلات از جمله ریختگری، ماشینکاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی را در خود مجموعه انجام میدهد. لازم به ذکر است تمامی فرآیندهای تولید شیرآلات کی دبلیو سی تحت نظارت شرکت سوئیسی میباشد تا کیفیت محصولات دقیقا همان چیزی باشد که مدنظر آنان قرار دارد.

محصولات کی دبلیو سی شامل شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام، شیرآلات توالت، شیرآلات روشویی، شیرآلات توکار، شیرآلات هوشمند، شیرآلات رنگی و ست شیرآلات است. همچنین در میان محصولات KWC، فلاش تانک توکار نیز دیده میشود. در حال حاضر شیرآلات کی دبلیو سی را میتوان بهترین شیرآلات ایرانی نامید.

شیرآلات راسان

جایگاه دوم در لیست بهترین شیرالات ایرانی متعلق به برند راسان است. فعالیت شرکت ماهسان پویا (تولید کننده شیرآلات راسان) به طور رسمی از سال 1376 آغاز شد. مدیران شرکت ماهسان پویا در ابتدا به طور اختصاصی در زمینه واردات شیرآلات یک برند آلمانی فعالیت داشتند اما پس از مدتی با به دست آوردن دانش و اطلاعات لازم در این حوزه، اقدام به تولید شیرآلات راسان با همان کیفیت برند آلمانی نمودند.

شرکت صنعتی ماهسان پویا با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت، توانسته است محصولاتی قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید نماید و این موضوع را میتوان از حجم فروش بسیار بالای این برند در سراسر کشور متوجه شد. شیرآلات راسان در زمینه های مختلف مانند شیرآلات آشپزخانه، روشویی، حمام، توالت و هوشمند در دسترس عموم قرار دارد.

شیرآلات قهرمان

 

شیرآلات ایرانی (3)

 

شیرآلات قهرمان را شاید بتوان قدیمی ترین شیرآلات ایرانی نامید. این برند در دهه 50 تاسیس شده و فعالیت خود را از آن سالها آغاز نموده است. همین موضوع شاید باعث شده است که نام این برند را زیاد شنیده باشید. این برند علاوه بر اینکه قدیمی ترین تولید کننده شیرآلات در کشور محسوب میشود، جزء بهترین شیرآلات ایرانی نیز به حساب می آید و محصولات بسیار باکیفیتی در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

کارخانه اصلی شیرآلات قهرمان در استان اردبیل و روستای بلداشی واقع شده است و بیش از 3000 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. مواد اولیه به کار رفته در شیرآلات قهرمان اغلب خارجی هستند و استانداردهای کیفی لازم را اخذ نموده اند. همچنین قهرمان در سال 1398 به عنوان برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی از لحاظ کیفیت و تنوع انتخاب شد. مصرف کنندگان میتوانند از محصولات قهرمان در زمینه های آشپزخانه، روشویی، حمام و توالت بهره مند گردند و برای خرید شیرآلات این برند را درنظر داشته باشند.

شیرآلات شودر

برند دیگری که در لیست بهترین شیرآلات ایرانی جای میگیرد، برند شودر است. آغاز فعالیت شیرآلات شودر به سال 1370 برمیگردد و در این مدت زمان به جایگاه بسیار مناسبی در میان شیرآلات ایرانی دست پیدا کرده است. موفقیت شودر در تولید شیرآلات با دوام، زیبا و مطابق با فناوری های روز دنیا در تبدیل شدن آن به یکی از بهترین شیرآلات ایرانی موثر بوده است و این ویژگی ها منتج به رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی شده است.

شودر از پیشگامان تولید شیرآلات با بهینه ترین حالت مصرف آب محسوب میشود که استفاده از متخصصان داخلی و خارجی در این راه کمک بسیار شایانی به شودر نموده است. محصولات شودر به 6 دسته بندی اصلی به نام های شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات روشویی، شیرآلات توالت، شیرآلات حمام، شیرآلات توکار و شیرآلات هوشمند تقسیم میشوند.

شیرآلات البرز روز

آخرین برند قرار گرفته در لیست 5 برند برتر شیرآلات ایرانی، شیرآلات البرز روز است. شیرآلات البرز روز در سال 1378 با هدف رشد سطح کیفی شیرآلات ساختمانی آغاز به کار نمود و در مدت زمان فعالیت خود با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ماشین آلات پیشرفته، توانست به هدف خود دست پیدا کند.

شیرآلات البرز روز علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند و میتوانند گزینه مقرون به صرفه ای برای خانواده ها محسوب گردند. شیرآلات البرز روز به مانند دیگر برندها از محصولات مختلفی در زمینه های آشپزخانه، روشویی، توالت، حمام و توکار برخوردار میباشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.