دکتر احمدرضا حجتی مروست پزشک داوطلب درمان بیماران کرونایی است که از همان روزهای اولیه درگیر شدن هم وطنانمان با این ویروس در مراکز درمانی حضور یافت و خود نیز مبتلا شد. وی پس از طی کردن دوران قرنطینه مجددا به بیمارستان برگشت تا دوباره به درمان بیماران بپردازد.

به گزارش جماران، سلسله یادداشت های  احمدرضا حجتی مروست در دوران بیماری و پس از آن را می توانید در پایگاه خبری جماران مشاهده کنید:

قسمت دوم:

 

 ۱۰ روزقرنطینه نشینیم تموم شد ،طاقت نیاوردم،شبونه برگشتم بیمارستان امام خمینی،بزرگترین بیمارستان کشور، با خودم گفتم تا حالم کاملا خوب بشه در کارهای غیر بالینی کمک بدم ،صبحش علی افشاری رو دیدم، سال بالایی دوران دبیرستان و دانشگاه، از چهرش معلوم بود گرفتست، با اینکه رزیدنت جراحی بود، مریض کرونا می‌دید،انقد مریض کرونا دیده بود،خسته شده بود!
چند نفر دیگه رو هم که دیده بودم همینطور .
یه چیزی نگرانم کرد .
از بچه هایی که تو بخش میرفتن ،سوال کردم در مورد مریضا.
اونا هم گرفته هست حالشون ، آخه به تو هم بگن کرونایی هستی، همراهات نمیتونن ببیننت ،برات ترس ساخته باشن و نگران باشی که عزیزانت از تو بیماریت رو گرفته باشن غم عالم رو دلت سوار میشه .

چیزی که الان نگرانم کرده فضای ترس و افسردگی مریض ها و فرسودگی روانی کادر درمانه .
چون مبارزمون طولانیه !
حواسمون نباشه ، به روانمون آسیب زدیم!!
شماهایی هم که تو خونه قرنطینه نشینید مراقب روحتون باشین .
ولی کلی انرژی  و امید دارم که میشه فضا رو شکوند .... 
آهای سلبریتی های عزیز،
بیاید کمک مردم تو خونه، کادر درمان و مریضا که  فضا رو بشکونیم و اون خنگایی هم که نمیفهمن جدیه کرونا رو بفرستیم تو خونشون تا زودتر بتونیم پیروز بشیم.

24 اسفند 1397

 

قسمت اول این یادداشت را اینجا بخوانید

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.