برخی فعالان بازار بورس خواستار تعلیق عرضه اولیه زرماکارون یا کاهش محدوده قیمت اعلامی غزر شدند.

به گزارش جماران، درآستانه عرضه اولیه زرماکارون با نماد غزر در روز چهارشنبه ششم خردادماه سال جاری برخی فعالان بازار سرمایه با انتقاد از ارزش گذاری سهام این شرکت خواستار تعویق عرضه اولیه آن تا زمان بررسی دقیق و ارزش گذاری دقیق این شرکت شدند. 

در همین خصوص مجید حصارکی در توییتی نوشت: اینقدری بدون که قراره غزر چند روز پس از عرضه اولیه برسه به نصف ارزش ایران خودرو و اینکه چند روز پس از عرضه اولیه با فروش زر ماکارون می تونی چند تا خودرو سازی رو بخری!

هادی فقیهی نیز نوت: این P/E گروه غذایی هست خب غزر داره با رقم ۳۱ عرضه میشه بالاخره این سهم هم از رشد p/e غیرمنطقی بازار استفاده کرده و داره با فرمون بازار میره جلو

EY7umZgWAAEn-IF

بهنام صمدی خبرنگار حوزه بورس نیز نوشت:  احتمالا  غزر، ماکارونی با پودر طلا تولید می‌کند که ارزش بازار آن پیش از ورود به بازار سرمایه، ۷۳۰۰ میلیارد تومان تعیین شده است! با این عدد چند کارخانه مشابه زرماکارون می‌توان تاسیس کرد در خوشبینانه‌ترین حالت این شرکت ۱۰ هکتار زمین دارد آن هم در جاده قدیم کرج-قزوین.

برخی کاربران نیز از جمع آوری امضا در پتیشنی برای تعویق عرضه اولیه شرکت زرماکارون خبر دادند. 

نماد غزر اکنون به پای ثابت محافل بورسی تبدیل شده و این سوال مطرح است که چرا مبنای قیمت گذاری سهام این شرکت شفاف سازی نمی شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.